מהפכה בפרסום: "אח גדול" יזהה מי צופה בשלטים הדיגיטלים

שלמה בן יוסף No Comments on מהפכה בפרסום: "אח גדול" יזהה מי צופה בשלטים הדיגיטלים
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת CTV משיקה טכנולוגית פרסום חדשה בשם "Client-Analitics", מערכת המאפשרת לזהות ולאפיין את הקהל הנחשף לשילוט דיגיטלי, באמצעות המצלמות של השלטים עצמם.

קליינט אנליטיקס של CTV מאפשרת למפרסמים להתאים את השידורים על מסכי התוכן הדיגיטלי לפי מאפייני הלקוח שנחשף אליו באותו רגע. לדוגמא: כאשר שלט דיגיטלי של ctv שמותקן בבנק, למשל, יזהה שהממתינים בתור הם צעירים, המערכת תתאים להם את הפרסומת ותשדר, למשל, פרסומת לחשבונות חיילים או סטודנטים.

המערכת תזהה את המין, הגיל, מספר הצופים בכל רגע נתון, משך זמן הצפייה ואפילו את רמת המצב רוח של הנוכחים, ותתאים להם פרסומת המתאימה לקהל היעד. בנוסף, המערכת תספק למפרסמים ניתוח סטטיסטי של מאפייני הקהל הנחשף לשלטים השונים וכך תסייע להם להתאים את התכנים אל הלקוח הממוצע.

המערכת תוכל לאפיין את המין והגיל המאפיינים את מי שנחשף לשילוט דיגיטלי בשעות השונות של היום שבהן הם נחשפים לשלט חוצות וזמן החשיפה הממוצע , לנתח את הנתונים ולבנות בצורה אוטומטית את התוכן שישודר במסכים .



0 תגובות